onsdag den 27. juli 2011

Sælges: Turner 5 Spot

Hej Singletrackers.

Selvom jeg er flygtet til Århus og ikke har kørt med jer længe, tillader jeg mig at sætte lidt grej til salg her.

Turner 5 Spot ramme fra 2010.
19" med 595mm meget hældende overrør, så den passer folk fra ca. 180-190 +/- (jeg er 195 med kort overkrop og har altid kørt små rammer).
DW Link affjedring giver 140mm suveræn vandring. Klatrer det bedste man kan og giver STORT overskud nedad.
Inkl. sort Chris King headset er prisen 8.500,-

Hvis man ønsker en passende gaffel, så læg 10.500,- og få en DT Swiss EXM150 gaffel med.
Der er 15mm aksel og skal man også have hjul, ryger der et par DT Swiss X1800 tubeless hjul med 2 sæt dæk oveni for i alt 12.000,-

Det er TOP kvalitetsprodukter og der er nok lidt ekstra rabat til en køber via dette forum.

Send mig en mail, hvis I vil have flere billeder eller info.

MVH Simon Schmidt

6 kommentarer:

  1. Hej Simon

    Er du flyttet permanent eller?
    Jeg har set cyklen og gaflen flere gange, men har købt selv, desværre, ellers er jeg mere end fristet. Desuden er jeg begyndt at lede efter lidt landevejs cykler da det har fanget interessen.
    Håber vi ses i skoven eller landevejen.
    Vh Kenneth

    SvarSlet
  2. Hej Kenneth.

    Min kæreste fik en midlertidig stilling internt i sit firma som afdelingsleder i Århus (lyder fint, men de er 3 mand nu og 4 fra december).
    Så skulle jeg jo finde arbejde og havde blot håbet på lidt projektansættelser hist og pist på byens tegnestuer.
    aarhus arkitekterne fik jeg kontakt med via en studiekammerat og ½ time efter min samtale på baggrund af en uopfordret ansøgning, stod jeg med en fast stilling.

    Min kæreste skal jo umiddelbart tilbage til København næste sommer og vi har stadig vores lejlighed, der p.t. fremlejes.
    Og som bonus har min tegnestue et kontor i København, så alle muligheder er åbne, hvis vi forelsker os meget i Århus, da hendes kontor også gerne vil beholde hende her.

    Så åben fremtid :-)

    Så mangler jeg bare at komme at med Spot'en...

    Hils omkring og håber, I får nogle gode ture! Jeg kørte ind i et træ på min 2.tur herovre, så venstre hånd er lige komme ud af gipsen.
    Nu 4 ugers genoptræning inden sporene melder sig igen.
    Ventetiden bliver brugt til at rode lidt med tubeless setup til min 29er å så'n ;-)

    MVH Simon

    SvarSlet
  3. Ok held og lykke med stillingen etc, det lyder godt, herligt med åbne muligheder. Århus er en fin by, jeg underviser på hjertestopkurser på skejby engang imellem og plejer at bo på hotel ved stadion.Så lidt kender jeg da byen.
    Jeg har aldrig haft cyklen med, men måske skulle jeg overveje det, selvom der er aldrig i den forbindelse er tid. Dog hører jeg kun gode ting om mtb ruten, aner ikke om i har mere end den ved Marsiellesborg
    Surt med brækket hånd, jeg føler sgu med dig, lang pause, men i det mindste har du brug tiden fornuftigt
    Håber vi ses i skoven
    Vh Kenneth

    SvarSlet
  4. Du SKAL have cyklen med en gang!

    Marselisborg sporet er da 35km eller sådan, så det er da rigeligt at starte med de første par gange!

    Ensrettet og med superflow i mange sektioner.
    Dog også flere transportstykker, men ikke 15km til skoven, som vi kender det fra Kbh.

    Giv lyd, hvis du får cyklen med.
    /Simon

    SvarSlet
  5. Hej Simon
    Har du prøvet et sælge den på ebay eller ligende, jeg mener der er formentlig ikke mange potentielle købere til en Turner til en der skal være 195 cm lang, blot en overvejelse

    ses
    Vh Kenneth

    SvarSlet