tirsdag den 1. maj 2012

Rutefremvisning H12, søndag d. 6. maj


Der går rygter om at nogen fik så meget mudder i gearet, eller blod på tanden, efter Stamina12, at de også vil køre H12!
Så lad os tage til rutefremvisning på søndag
http://www.h12.dk/2012/2012/04/29/rutefremvisning-sondag-d-6-maj-kl-10/

Det er først kl. 10, men hvis vi mødes der kl. 8.45 kan vi jo køre en del af denne rute før, og måske efter
http://www.singletrack.dk/component/content/article/68-sjaelland/272-mtb-rute-grib-skov

Hvad siger I .. hvem vil med?

CU/Søren

16 kommentarer:

  1. Hvis jeg skal køre H12 køber jeg en billet få dage inden da vejret helst skal være bedre end sidst, pt er jeg måske dog på et hold da jeg ikke kan hele dagen til H12. Søndag kan jeg ikke, kører en tur fredag, god tur til GSM

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne se/kører H12 ruten inden jeg skal igang med de 12 timer. Men hvordan kommer vi derop ?

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne med. jeg sad netop og talte med min Bodil om hvem jeg skulle lave en tur med. Jeg tænkte på flere, men det var først da jeg huskede at i fandtes at det føltes an sløve rigtigt..... Thjaa mangel på søvn, søde børn, syge børn, hente/bringe diskussioner kan sløve enhver hjerne

    Man kan jo også køre spor hele vejen fra allerød tokkekøb/st dyrehave. jeg har ikke helt over tidsforbrug/afstand, men det bliver jo nok en lidt lang tur.

    Det er også muligt at køre dustcup ruten fra i onsdags, men det er helt overe ved gadevang

    Man kunne også starte fra Hillerød. Der ligger der også et spor fra et slushcup løb på vejen.

    Jeg vil gerne forsøge at lave en tur...

    BoV

    SvarSlet
  4. Hej Bo

    Hyggeligt!
    Fedt hvis du vil lave en tur. Rammerne er at vi fra byen skal kunne forlade hjemmet omkring kl. 8, at vi kan køre rutefremvisning kl. 10, og at vi er færdige med at cykle ved 12-tiden.
    Kom med forslag :-)

    CU/Søren

    SvarSlet
  5. @Kristian, jeg har bil sø'ndag, hvis du har et ledigt cyklestativ.

    SvarSlet
  6. Hmmmm. jeg er ikke helt med på rammerne.

    "færdig med at cykle" er det at i hjemme i kbh eller er tilbage ved bilen ?

    Er det ok at mødes i hillerød og trille derfra ? og det skal vel ikke være meget senere end 0845

    BoV

    SvarSlet
  7. Jeg tror efter en grundigere analyse (mens børn sover, Bodil er ude at cykle, og jeg burde rydde op) at Hr. Svendsens forslag ikke er helt dumt. da det sådan ca ligger midt i grib skov og naturligt kører op til nøddebo.

    Jeg kunne godt kombinere denne ture med denne http://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=76AB4D4BDCE1652FBDB74DED477F4922?fileId=bzmnvtmavzwwgopw men jeg er ikke sikker på at vi kan nå optil H12 start stedet til kl 10

    Nå nu er bodillen kommet hjem og overtager vagten.

    Et forslag kunne være at mødes ved Kildeport 0845 og kombinere os frem med MTB challengde ruten.

    BoV

    Bo

    SvarSlet
  8. OK .. jeg skærer igennem, for ikke at gøre forvirringen total ;-)
    Vi holder os til den oprindelige plan og mødes kl. 8.45 på Skovskolen, hvorfra H12 rutefremvisningen starter. Indtil fremvisningen starter kl. 10, checker vi så meget af MTB Challange-ruten, vi kan nå. (Det er linket i det øverste indlæg)

    CU/Søren

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne med- det er bare ikke helt klart for mig hvor skovskolen ligger?

    Jannik

    SvarSlet
  10. Klik på det først link i invitationen ;-)
    Hvis det glipper, kan jeg oplyse adressen Nødebovej 77A, som også kan ses her:
    http://www.findvej.dk/Nødebovej77A,3480
    (soory, kan ikke lave det aktivt)

    CU/Søren

    SvarSlet
  11. Godt skåret igennem. Jeg kan godt at kun har tilført forvirring. Vi ses BoV

    SvarSlet
  12. Tak for igår. Det var jo en fornøjelse at være ude med jer..... skriver egentlig mest for at se om jeg får email fra bloggen.... Det gør jeg normalt ikke :-/

    Er der nogen af jer som kan henvise mig til hvor man indstiller, at man gerne vil have en mail når der er nye indlæg eller kommentarer

    SvarSlet
  13. Hej Bo
    Det var rigtig hyggeligt at have dig med!
    Hvis du klikker på dit eget billede i venstre side, kommer der et vindue med din profil. Der klikker på indstillinger oppe i toppen og der kommer så et nyt vindue, hvor der i venstre side er 4 punkter, bla meddelser. Når du åbner meddelelser, kan du krydse af at du ønsker mail når der er indlæg!
    CU/Søren

    SvarSlet
  14. (tester)Hmmmm tror det skyldes at jeg ikke var tilmeldt som fast læser.... jeg er vist ikke så god til de der sociale medier :-/

    SvarSlet
  15. Det var nemlig rigtig hyggeligt, og fede spor :-). Vi må derop igen :-).

    SvarSlet