torsdag den 18. oktober 2012

Skovtur søndag d. 21/10


Sidste søndag i efterårsferien, så det vælter sikker med glade skov og Dyrehavegængere, derfor foreslår jeg 8.30 ved Skovbrynet .. eller 8.00 fra B-vej.

CU?
Søren

PS. Det er jo godt nok den dag Thomas åbner det nye spor i Roskilde og det kunne være fedt at være de første til at give det en omgang! Men det er først kl. 12 .. og det kniber for mig. Men mon ikke han inviterer til en Roskiller og en tur på det nye spor en gang i november ;-)


6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Må jeg melde mig som den første, i en afstand af 3.340 km. fra København, omgivet af 32 grader varm luft. Glæder mig til, at gense jer og jeres cykler.

    SvarSlet
  3. Hej Søren
    Jesper er på Fyn, Kristian Grækenland....lad se om der kommer flere.
    Jeg skal nok dukke op:) Mine ben skal lige hvile dagen ud efter i går:)
    Søren

    SvarSlet
  4. Nå for hunde - nu ser jeg at du er med K! Herligt. Mødes hos dig?

    SvarSlet
  5. Min plan var, at rulle fra J-Alle´kl.8:00, ville kører gennem Lyngby og videre ad Bagsværvej.
    Hvordan lyder det ?

    SvarSlet
  6. Glæder mig til at se jer i Roskilde til en guidet Roskiller.
    Sejlersen og jeg har allerede testet et koncept, som fungerede rigtig godt! Inkluderede god mad og god øl.
    T

    SvarSlet