torsdag den 3. juni 2010

Det hemmelige spor til Rørvig fredag d. 11/6

Efter flere års research og mange forsøg, er mit spor fra Kbh. til Rørvig ved at være der. 40 km singletrack, 15 km grus/skovvej, 25 km landevej og 2 færger :-)
Jeg kører fra Frederiksberg fredag eftermiddag, tidspunktet er flexibelt, men helst ikke senere end kl. 16, og samler gerne op ud mod Hareskoven og Farum. Man er også velkommen til kun at køre en del af ruten og stå af undervejs. De første 26 km fra Skovbrynet er ren singletrack.

Søren
20450045

PS. Der er iskiosk flere steder undervejs !

5 kommentarer:

  1. Hej Søren

    Lyde som en fin tur, men logistikken er lidt svær, her fra Roskilde ...

    Kigger på det, men er nok tvivlsom ...

    Thomas Two Turners

    SvarSlet
  2. Hej Søren

    Jeg arbejder med logistikken og prøver at hægte mig på fra din hjemadresse kl.ca 15, når jeg er færdig på job fredag.

    SvarSlet
  3. Jeg er blevet udkommanderet til et personalearrangemnet :-(

    God tur

    Thomas

    SvarSlet
  4. Jesper, du må sige til hvis jeg kan hjælpe med logistikken. Taske til Rørvig med i bil, eller lign. Eller en madras på gulvet ;-)

    SvarSlet
  5. I gik glip af noget !
    80 km i mudder og oversvømmede grusveje, hvor det halvdelen af tiden stod ned i stænger.
    Fedt !!!

    PS. Det blev ikke til is, til gengæld frøs jeg som en lille hund da jeg ventede på sidste færge ;-)

    SvarSlet