tirsdag den 22. juni 2010

På sporet efter Frederik d. 27. juni



Forleden indviede Kronprins Frederik sporet i St. Dyrehave. Jeg tog en rundtur umiddelbart efter, men fik ikke rigtig det store smil på på trods af 23 km singletrack.
For at finde ud af om det bare var en dårlig dag, rygsækken var for tung eller jeg er blevet for gammel, er jeg nødt til at prøve det igen !
Hvem vil med på søndag kl. 9 fra P-pladsen på Københavnsvej, så napper vi sporet først den ene vej, og så den anden vej .. så jeg er helt sikker ;-)

9 kommentarer:

  1. Jeg ville svært gerne med rundt.........men! jeg er på arbejde dagen før (lørdag), og får derfor fri søndag morgen kl.08:00. Det tager godt en time med S-tog fra Kbh.H til Hillerød, men jeg vil prøve at få fri lidt før, vender lige tilbage.

    SvarSlet
  2. De er så flinke i Københavns brandvæsen ;-), jeg har fået fri kl.7 søndag, så jeg kan nå et tog med ankomst 8:38 i Hillerød, så vi ses på P-pladsen kl.9.

    Efter "the double" anført af Svendsen, ruller jeg retur til Kbh. ad asfaltvejen, det skulle være så godt for benene ;-)).

    Ham med læderstøvlerne.

    SvarSlet
  3. Æv Søren jeg kan ikke søndag da jeg skal til Svendborg og lave dustxplorer .... Det nye hotte inden for mtb Racing

    jeg kørte sporet igår aftes kl 2130 på ca 1.30 med fuld gas. Jeg skal koncentre mig 100 procent for at køre sporet med et ordentligt flow. Jeg synes sporet er ok men det skal køres som et race før jeg synes det et godt spor. Der er alt for mange små mærkelige sving uden lækkert flow

    god tur

    SvarSlet
  4. Ærgerligt Bo, Thomas kan heller ikke :-(
    Men jeg er nødt til lige at prøve sporet igen inden jeg holder sommerferie, eller bliver det måske først til august. Så har du også chancen for at lave et kaffe/kage arrangement ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg er med på en runde, så vi ses på søndag.
    Happy Days
    Klaus

    SvarSlet
  6. Jeg hægter mig også på. Meeen skla vi ikk cykle op til sporet, altså stå lidt tidligere op..?

    SvarSlet
  7. Du er velkommen :-D
    Sporet er 23 km langt og ren singletrack (uden flow), så 2 x rundt er fint for mig ! Jeg vil tro det tager små 4 timer.

    SvarSlet
  8. jesper: Kappel vil vist nok cykle derop, og Kristian vil vist nok cykle hjem
    Klaus

    SvarSlet