onsdag den 27. april 2011

Jeg har brug for en fast hånd, et kærligt klap og et hep

Pasning af Solorytter til H12

Sidste års H12 var en til tider rar fornemmelse for mig, men det skyldes nok jeg i en 1/6 del af tiden sad i min havestol og hyggede. Det rakte til en samlet 19 plads, men det synes jeg ikke helt står mål med alle mine trænings timer.

Derfor skal jeg prøve igen og derfor har jeg bruge

  • En fast hånd. En som kan sige "Stop", når jeg vil om på den anden side af hegnet
  • Et kærligt klap. En som kan støtte mig når jeg bliver "sølle"
  • Et hep. En som kan råbe lidt af mig når jeg bliver for sløv
  • En langer. En som kan give mig lidt mad ved hegnet
  • En som ved hvad der for og bag på en cykel
Kender i nogen som ikke ved hvad de skal lave næste lørdag ?

ps vedkommende kan risikere noget der minder om dette, hvis jeg kører godt:
Til klippet vil jeg lige sige, at det var en af de sidste omgange og der stod 10-20 DMKåre og kiggede på mig og jeg er med tiden blevet mere rolig

BoV

4 kommentarer:

  1. Hej Bo. Skal vi lige snakke om det skal være mig der er den kærlige hånd. Lad os mødes i aften på cykel ved Sjælsø. Ring lige! Jeg kan ikke komme igennem til dig.

    SvarSlet
  2. (abonnerer på tråden) og håber at søren fortæller sin version af din sidste omgang i 2004 :)

    SvarSlet
  3. ja jeg kan godt huske at vi kørte sammen og jeg kunne mærke den gode hr. Svendsen "passede på mig" og vi sammen kigge på mine bremser da de lød mærkeligt. Jeg brugte et sæt Hope klodser på hele løbet, men det var også en anden slags mudder end mudderet i 2006

    SvarSlet
  4. Du troede først dit forhjul var defekt så jeg sagde at jeg bare blev bag dig, så du kunne få mit hvis det gik helt galt. Nerverne var lidt tyndslidte, og sikkert også huden i røven, og det gik ikke så hurtigt men da vi nærmede os mål tog fanden ved dig og du spurtede så Djernis ikke ville have kunnet følge dig !
    Og da jeg på et tidspunkt spurgte om du havde kørt hele tiden, svarede du; ja, undtagen de 20 minutter jeg sad ovre i hjørnet af teltet om græd !
    Fantastisk kørt :-D

    SvarSlet