tirsdag den 7. juni 2011

En ny rider er født i nord

Kl 0125 fødte Bodil en søn på 3690 gram og 54 cm lang. Fødslen gik fint og det tog under 1,5 time. Flere har udtalt at han ligner faderen, men håber alle at det ikke blive så udtalt og at han bliver bedre end ham på en cykel. Bodil var super sej og cool selv om det gjorde ondt til sidst.

Jeg nåede heldigvis en tur rundt på sporet i St dyrehave søndag aften i tiden 1:08 så jeg får ikke abstinencer de første par dage :-)

Han er super sød og jeg e virkelig stolt og glad.

BoV

4 kommentarer:

  1. stort tillykke med det
    Jeg har bedøvet en del kvinder der skulle føde og ved derfor det ikke gør ondt, bedst kan det, for os mænd, sammenlignes med en grim forkølelse, men det kan jo også være slemt nok.
    Igen tillykke, vi ses
    Jeg er sikker på min bror vil give dig en lang barsel

    SvarSlet
  2. Til lykke!!!!!!!!!!!!!
    Dejligt for jer!
    Husk at give Bodil en medalje :-)

    Kh
    Thomas

    SvarSlet
  3. Hej Beauvais :-))....syntes selv det er lidt sjovt.

    Stort tillykke med ham, det er jo et stort øjeblik i livet.

    Der er en grund til det kaldes "det stærke køn", det gør sikkert herre nas.

    Vi ses på sporet.


    Kristian ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Bo & Co

    Tillykke med junior !
    Det ender jo med vi skal have klubtøj i børnestørrelser, ungdomstræning og hvad ved jeg, hvis ikke I snart finder ud af at begrænse jer ;-)

    kh/Søren

    PS. 1.08 er næsten uanstændigt !

    SvarSlet