onsdag den 15. juni 2011

Lørdagstur .. uden øl

Hundegården kl. 9 ?

CU/Søren

8 kommentarer:

  1. Det kan godt være jeg har været en smule hurtig på aftrækkeren, hvis Klaus har bil er aftalen ok, hvis ikke han har bil så møder jeg ham ved skovbrynet, ellers får han jo cyklet latterligt mange kilometer inden vi mødes.
    håber vi ses
    Kører vi til storedyrehave?

    SvarSlet
  2. Du siger bare til.
    St. Dyrehave bliver det ikke, for det kræver man tager bil eller tog op i nærheden .. eller bruger hele dagen ;-)

    SvarSlet
  3. jeg har for en gangs skyld hele dagen, sidst cyklede jeg derop men det er jo mega langt for dig

    SvarSlet
  4. bogen sendt med posten, har du fået den?

    SvarSlet
  5. Jeg melder fra, Jesper lokker med øl søndag hvilket jeg ikke kan modstå, håber i får en god tur i AA :-).

    SvarSlet
  6. Hej Søren

    Jeg cykler hjemmefra kl 1000 til storedyrehave og hjem, god tur

    SvarSlet
  7. Alkoholdet vinder igen ;-)
    @Kenneth; go' tur, jeg har modtaget bogen !

    SvarSlet