torsdag den 3. marts 2011

Fredagstur i Ballerup Super Arena

Kom med ud og prøv det blå spor i Ballerup.
2 timers kørsel i den totalt seje Ballerup Super Arena - se om du har det i dig!!

Søren og Kasper HAR tilmeldt sig
  • Kan du stå trackstand i 2 minutter
  • Kan du køre den øverste linje i svingene uden at falde ned
  • Kan du overhovedet håndtere en fixed gearet cykel
Arrangeres af Henrik Svarre fra Spectre bikeshop
Pris 350,- (cykelleje er inkluderet)
Tilmelding her http://spectre-bikeshop.com/index.php/cPath/74



5 kommentarer:

  1. ... og datoen er fredag 11. marts , skriv det i kommentarfeltet når du tilmelder dig :)

    SvarSlet
  2. Hvorfor er jeg tilmeldt ? Jeg kan jo ikke nogen af de tre ting !!!
    Det blir sjovt :-)

    //Søren

    SvarSlet
  3. BoV og Hernrik Rosendal kommer

    Jeg kan godt stå en acceptabel track stand, men jeg kan kun til den forkerte side (forhjulet mod venstre)

    Til rosendals polterabend var vi derude. Det er faktisk ret sjovt og det går stærkt

    Bo

    SvarSlet
  4. Ja og du fik baghjul så vidt jeg husker :-) Kan desværre ikke og kan allerede nu sige jeg ikke ville kunne klare nederlaget da jeg pt er rystende dårlig form.

    /Mikkel

    SvarSlet
  5. Jeg er også med. Skal vi samkøre til Ballerup fra København, fra Bülowsvej kl ?? Jeg har en bil med plads til 5 herrer og 5 par cykelsko.

    SvarSlet